Palaute

Kerro meille miten onnistuimme.

Museokokemus

Museokokemuksesta voit antaa meille palautetta Kiasmassa ja sosiaalisessa mediassa.

Museokokemus pitää sisällään:

  • näyttelyt
  • tapahtumat
  • asiakaspalvelu
  • tilat

Löydät palautelaatikon narikan päädystä 1. kerroksesta ja palauteautomaatin pääovien välistä 1. kerroksesta (lasiset pyöröovet). Myös info ja näyttelyvalvojat ottavat palautetta vastaan.

Sosiaalisesta mediasta löydät Kiasman tunnuksella @KiasmaMuseum. Kanaviamme ovat Instagram, Facebook ja X.

Verkkosivut

Jos haluat

  • antaa yleistä palautetta verkkossivustoistamme
  • olet havainnut sivustoillamme saavutettavuusongelman
  • haluat jonkin sivuillamme olevan materiaalin saavutettavassa muodossa

ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella.

Anna palautetta verkkosivustosta